Malin Nyberg

4/1/2013

Kategori:

Vaknade kl 20 över 8, skulle vara i stallet och skäppa ut kl 8 så jag kastade mig upp och sprang ner till stallet. Som tur var så var alla glada ändå! Ellen var också där så det var ju skönt! När vi släppt ut hästarna mockade vi i stallet och fixade lite där.

Kom hem vid halv ett och eftersom att jag inte hade ätit frukost så var jag otroligt hungrig så åt värsta lunchen då. :D Så himla gott med mat när man är hungrig azz!!!

Vid två åkte jag tillbaka till stallet, tog in hästarna, hjälpte Elin att sanda (det är sjukt halt överallt, man kan typ åka skridskor på sandplan:O). När jag var klar med det så red jag Colina i ridhuset.

Nu sitter jag hemma och är helt stört trött!! Imorgon ska jag bara rida Colina så det är skönt. Min sista sovmorgon också innan skolan, så jag ska verkligen ta vara på den.

Love ya all 💋

BTW!! När jag och Ellen stod och mockade så hittade Ellen en liten mus som satt helt stilla mitt i stallgången! Den satt bara där så vi gick fram och tog kort och jag kände mig inte alls rädd, men precis när jag ska resa mig så börjar den hoppa iväg och jag fick typ värsta hjärtattacken och springer iväg!! Fy fan vad rädd jag blev!! Haha är nog den töntigaste personen ever när det gäller möss och råttor elr småkryp över huvud taget!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: