Malin Nyberg

Skickade nyss det till Elin :'(

Kategori:

Hej! Jag har pratat med Aud och tyvärr så skulle det komma två tjejer och provrida hennes hästar= jag blev för sen. Jag vet inte riktigt vart ifrån jag ska hyra då och känner att det är bättre att vänta tills hösten. Jag har pratat mycket med mina föräldrar fram och tillbaka men dom känner att det blir mycket och jag känner mig bara stressad nu när Aud sa att jag nog är för sent ute.. Jag vet att det är lång kö till hösten men det risken får jag väl ta. Tycker det är jättetråkigt men jag vill verkligen inte känna press när det gäller det här.. Lika bra att någon annan får boxen då. Om du vill så kan vi betala hyra för boxen nu i Februari eftersom att jag sa att jag kunde ta den då! Men till hösten när vi har fått ordning här hemma så blir det nog bättre, så då kan du ställa mig i kö, även fast den är lång..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: