Malin Nyberg

should I pass the ball?!

Kategori: Hästar


(Kristin Nyberg (min kusin) och m´Malin Bayard tilsammans med deras häst.) Om jag i värsta fall skulle ändra mig så kan jag alltid åka till min kusin i holland, ta tillbaka kunskaperna och åka och tävla med och och Malin Bayard, det låter inte heelt fel.. ;)

En sak jag har stört mig på ett bra tag är ridningen på ridskolan jag går på.  Som ni fattar så kan ni som inte gillar hästar att sluta läsa, men ni kan också läsa, om ni vill så läs inlägget.

När jag var liten så älskade jag att rida, det var det bästa jag visste. Efter att ha ridit på samma ridskola i snart 9 år så har jag börjat inse en sak. När man inte utvecklas så är det inte kul. Min ridlärare jag har nu är bra och så, men jag vill ut i världen, hitta nytt. Rida nya hästar med mer kapacitet, inte samma gamla hästar om och om igen.  

Jag har funderat mycket på att byta ridskola, men när mamma sa att hon hade betalat ridningen fram till sommaren så kände jag att jag får se efter sommaren vad jag ska göra. Det kanske är lika bra att sluta och lämna över platsen till någon annan som vill ha den.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: