Malin Nyberg

Webbshop

Kategori: Hästar

Hej igen! Håller på att kolla på en ny ridhjälm som jag är i akut behov av. Har hittat en billig och som ser heeelt okej ut fast jag vet inte riktigt.. Har inte direkt lust att spendera alla mina pengar på en svindyr staty hjälm som kostar 2000kr när jag bara rider två gånger i veckan, ganska ovärt. Förutom ridhjälmar så har jag också hittat massor av andra fynd som jag vill beställa hem när jag ändå är på G..


Ridhjälmen, 559Kr - det var någon rea på den, men jag fattar inte om den kostar 223Kr eller 559Kr.. Hehe

  
Eller så kör jag på någon av dom här...


En vår/höstjacka från horze för 251kr, ett riktigt kap! 

En till sak jag vill ha är svarta ridbyxor. Jag köpte ett par nya nyligen, men dom är mörkblåa. så nu är jag på jakt efter svarta.

Puss och kram till er alla!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: