Malin Nyberg

2011

Kategori: Vardag

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jaa

2. Höll du några av dina nyårslöften? Förra löftet var att träna mer, villket inte höll så bra..
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? En släkting till mig om man räknar det som vän.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej eller inte inte nära, men en jag känner.
5.Vilka länder besökte du? Holland (Min kusins superfina stall), Spanien (Underbart!!) och Berlin (Med världens bästa klass!!) och Sverige såklart.
6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012? Massor.
7. Vilket/vilka datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 2/7-8/7
8. Vad var din största framgång 2011? Jag vet vad jag vill även fast det är orimligt så ska jag försöka till 100%.
9. Största misstaget? Slutade vara medryttar villket även var det klokaste valet men jag saknar det mer än någonsin.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej, förkyld om det räknas.
11. Bästa köpet? Eeeeh, ingen aning.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Typ 10 simsspel som jag inte äns spelar på längre :(
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? En vanlig dag - Ulrik Munther och One less lonely girl (acoustic verision) - Justin Bieber och Overboard - Justin bieber ( Filmer kommer senare! )
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Allt
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Inget.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: