Malin Nyberg

Nous tuons pour des mensonges - We kill for lies

Kategori: Vardag

Just nu är jag så glad. Jag har hittat den perfekta skolan för mig. Vissligen så ligger den i liljeholmen, men vad gör det. Real gymnasiet är det och den är en naturvetenskaplig linje med hästhållning som huvudämne. Jag var där på öppet hus idag och jag fastnade direkt. Just nu så känner jag att jag inte orkar börja om på något sam eller natur (även fat jag kommer gå det), men när jag får läsa hästhållning så blev allt mycket roligare.

Idag var det öppet hus och nästa vecka ska jag åka på en ”prova-på-ridning” i Farsta. Det ska bli spännande och roligt, men även lite läskigt. Tänk om alla är jätteduktiga, ridläraren är dålig eller om jag får en häst jag inte klarar av? – Nej, jag måste nog tänka positivt, det kommer nog gå bra.

Skolan verkar verkligen jättebra och jag tror verkligen att det är rätt beslut för mig men jag ska även gå på öppet hus på Tibble, Åva, och Danderyd för att se att jag verkligen har bestämt mig.

(Bara så ni vet så har inte rubriken något med skolan att göra, en annan grej, inget jag tar upp i bloggen.)


Kolla hur brun jag var i sommras, sjuukt!!  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: