Malin Nyberg

Jag dödar för spotify, lika mycket som jag dödar för att få dig.

Kategori: Musik

"Jag har det bra mitt liv rullar på, ibland har jag det tråkigt, vad sakta tiden går. Men oftast har jag roligt, då känns allting bra. Idag är en bra dag idag är det bra."




På tal onm spotify-listor så har jag tusen och alla sitter i olika ordning. Dom låtarna jag lyssnar mäst på öär:

*Kill for lies - Ulrik Munther
* Stranded - Greyson Chance
*Summertrain - Greyson Chance
* Wild ones feat. Sia -Flo Rida
* Were have you been - Rihanna
* The oney exception - Paramore
* Frozen Twilight - God is an Astronaut
* Soldier - Gavin DeGraw
*Favorite girl (Acuastic) - Justin bieber


Som ni ser så är det allt mellan himmel och jord. VIssa låtar lyssnar jag på när jag är glad, andra när jag är typ "nere" och andra ska bara finnas. En blandning med allt man kan tänka sig. 



 


Caroline Costa & Ulrik Munther - Je t'ai menti (Kill For Lies). Caroline sjunger på franska och Ulrik på engelska (och franska), så bra!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: