Malin Nyberg

Heeej alla söta läsare!

Kategori: Vardag

Idag är sista riktiga dagen innan lovet. Jag börjar i skolan på tisdag men har utväcklingssamtal imorgon. Mitt är 8.45, för tidigt!!! Morgonpigga jag får väl ställa klockan tidigt dåå. För er som vill veta såkan jag säga ungefär hur min dag kommer se ut.

* 6.30 - vakna och in i duschen.
* 8.45 - utväcklingssamtal
* Efter det -> hem och sova!!!
* Ca: 12.00 - till täby för att inskaffa lite småsaker som jag behöver köpa innan skolan börjar..
* 14.00 - blogga/ va inne på datan fota mina nya skitsnygga ridbyxor.
* 17.15 - ner till the stable och rida. :D

HAhah, rolig dag, jag vet. Ni kanske får några inlägg lite här och borde nog kunna ordna några tidsinställda också. Puss och kram på er!

PS!!!!

Det här inlägget tod över två timmar att skriva på grund av att min lilla katt låg i mitt knä och vägrade flytta på sig -.-. På bilden ser det kanske lite konstigt ut, men hon våg typ på mitt ben.. DS.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: