Malin Nyberg

Siiiiick :(

Kategori:

Igår när jag vakna kände jag mig sjuk men jag var ändå tvungen att gå till stallet eftersom att jag jobbade. Idag hade jag bara utsläpp så då tänkte jag att det klarar jag av, men nej. Kom hem för typ två timmar sen och har legat däckad här hela tiden, har inte ätit något och mår allmänt piss. Ska vara hemma resten av dagen och bara vila upp mig. Imorgon är jag stallfri och sovmorgon vilket jag känner är mycket behövligt, har inte haft sovmorgon på lång tid så det är jääätteskönt!!

Herrrrååå !

Btw så blir bet asfult bilder, måste verkligen börja fota mer!! Bilderna är från igår när jag råkade låsa in mig i Robins box på morgonen och kunde inte komma ut. Stod där i typ en halv timma förens det kome en till stallet och kunde öppna.. :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: