Malin Nyberg

Hoppträning!

Kategori:

Idag var sista riktiga skoldagen. Så skönt! Efter skolan så träffade jag Niklas i Täby c och chillade lite där. Sen åkte jag hem, åt mellis och sen vidare ner till stallet.

När aug kom ner dit så gjorde jag Colina, Robins och Calles grejor. Colina fick vila idag eftersom att jag skulle på markarbetes träning på Prisse idag. Pussade bara massor på henne!

Markarbetes gick riktigt bra. :D Brukar egentligen rida Sara men jag kände för att rida Prisse idag så jag tog han istället. Som vanlitgt så är han ganska stel i början, men idag så släppte han bara jag kortade tyglarna. Och var lugn hela passet. Prisse är ett fullblod så han kan bli lite galen ibland när han hör konstiga ljud etc men idag så var han jättelugn och jag fick massor med beröm. :D Älskar verkligen Elins lektioner!! Hon är så himla duktig och gör en alltid på bra humör! Men iaf så gick det jättebra. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: