Malin Nyberg

Så himla fint!

Kategori: Vardag

Hej bloggen! Egentligen var det meningen att jag skulle gå och lägga mig för en timme sedan, men mina rutiner gjorde så att planerna gick åt skogen..

Alltid innan jag går och sova så brukar jag kolla igenom allt i mobilen, Instagram, Twitter, Facebook mm. Oftast så tar det en timme, men nu när jag är sjuk så gör jag inte mer än att kolla vad som händer på mobilen. I alla fall så kollade jag Twitter och såg att det var jättemånga som hade skrivit om programmet "kvällen är din". Jag vet att de flesta personerna tänker att det säkert är tråkigt att sitta hemma och kolla på det osv, men shit säger jag bara. Det var så jäkla fint. Det var en tjej, vars både mor och syster var svårt sjuka, hon fick träffa hennes favoritgrupp. Alltså jag kan bara säga att jag satt och grät hela programmet. LOVE IT!!

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Har också kollat lite på det programmet och det är verkligen underbart!

    2012-04-15 | 13:17:36

Kommentera inlägget här: