Malin Nyberg

Otrolig dag!

Kategori: Vardag

Idag har varit en älskvärd dag! Jag var på blog awards. Först så var jag med ebba och cami och kollade på Ulrik Munther. han spelade "Kill for lies" och "The box" som jag ville! Haha men blev typ ganska överlycklig när jag hörde det! Han spelade även "Boy's don't cry", som vanligt är  lika underhållande som alltid. Efter han hade sjungit så var det skivsingnering. Alla typ kubbade dit, men jag fattade typ inte vart det var. Och då när jag stannar upp så går ulrik (och typ tio vakter) för vi mig, och självklart så ser hela kista det så dom kastar sig mot Ulrik och jag bara faller rakt in i Ulrik och vakterna.  Jag typ dog då.. Sen stod jag i en lång kö till singneringen. Fick min skiva signerad (igen), ett papper och min arm. (Min förra som jag hade på min arm har nästan gått bort helt..)

 


En bild som Matilda lyckades ta på honnom. Alltid lika snygg. ;)
(Hoppas det var okej att jag tog den!)

Efter det Så drog vi hem till cami och åt lunch/middag hos henne. (Vi orkade inte kolla på Jedward...) Efter en stund så var Ebba tvungen att gå, så synd.. Kan bara säga att du missade mycket.. När klockan närmade dig halv fem så gick vi hem till Camis kompis Cami och sen vidar till Kista igen då Mange Makers skulle spela. Det var grymt! Har typ aldrig haft en sådan känsla förut, dom ägder verkligen scenen!! 

 

                                                                                                                                        
När Mange hade spelat klart och deras skivsingnering var klar ( Gick inte på den pga man var tvungen att ha/köpa skivan och jag hade inga pengar.. man var btw, tvungen att ha det hos atta som singnerade.) så var det dax för Mohombi att köra, och gissa vilket drag det blev. Eftersom att han är från husby så var nog "husbybarnen" ganska taggade och alla var typ helt galna! Under spelningen så kollar jag upp mot en affär (det va jag stod på lan ett och kollade mot pplan 2) och gissa vilka som står där?! Mange Makers!! Eftersom att alla är helt inne i Mohombi så jag ta chansen och vinkar till dem och dom vinkar tillbaka, och ger en "slängkyss"! Hahaha jag gjorde en såklart tillbaka men sen vände jag mig om och fortsatte kolla på Mohombi. Sjuuukt!!  
När han var klar så var klar så skulle jag åka hem, men min buss var försenad så Milen, Aida och Seva var snälla och underhöll mig! Sen så träffade jag Mickis och hennes kompis och snackade lite med dom tills mitt tåg kom. Och nu sitter jag här hemma.

Hoppas ni orkade läsa detta, själv skulle jag ge upp efter en mening haha.  Dagen var iaf sjukt rolig! Fast det är den ju alltid när Ulrik är huvudpungten. ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: