Malin Nyberg

h

Kategori: Vardag

Är på värdens dåligaste humör just nu. Har pluggat HELA dan och måste fortsätta. Har iallafall gjort klart svenskan (som typ tog två timmar!!) och SDs ideologi(som också tog 2 timmar!!). Har bara matte och so-prov frågorna kvar. Har bestämt mig för att skita i matten och göra so:n idag (som kommer bli ikväll för om en timme så ska vi åka iväg och kolla på någon jävla grej med familjen som tydligen inte går att boka av. Och så behöver jag hjälp av pappa.) Inte nog med det så stod det på schoolsoft att jag och några till från min klass skulle göra engelska nyhetspresentation. Inte en chans att jag gör det. Hata mitt liv säger jag bara!!! Behövde bara skriva av mig lite..

PS!! Glömde också berätta att det inte kommer bli någon ridning för mig imorgon. Har för mycket plugg. Har inte ridit på två veckor snart. Jag tror jag blir galen. ds.