Malin Nyberg

Hej

Kategori: Vardag

Hejhej bloggen, idag har jag två viktiga saker att berätta!

Just nu så sitter jag i ett datakontor med några fån klassen och ska skriva en religions uppgift. Alla har typ skrivit as mycket medans jag bara har skrivit en rad. Det har gått typ tjugo minuter och jag behöver min data, annars kan jag inte skriva och så kan jag inte koncentrera mig heller. Inte bra. Och så har jag jättesvårt för att komma ihåg det vi har gått igenom på lektionen och då måste jag typ läsa hela boken och då blir det as jobbigt.

Det andra jag har att berätta är att jag ska rida idag. Wihoo, eller inte. Jo men det ska bli kul väl. Fast jag vet inte om jag måste plugga. Jag har sjukt mycket i skolan, matteprov, religions inlämningen och svenska loggbok som måste bli gjort denna vecka + ett NO. Hatar mitt liv.
Nu ska jag dra, puss!



Tog bara n ågra ramdomebilder som fanns på datan xp.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: