Malin Nyberg

sommar lov om tre fuck'ing veckor!

Kategori: Vardag

Är så sjukt taggad på sommarlov! Man är ledig, slipper allt och kan bara softa med vännerna! Sommarkvällar är nog det bästa som finns eller när man går på alla konserer. 

Men iaf, nu ska jag komma till det "viktiga". Idag när jag vaknade så fick jag värsta sommarkänslorna och satte på mig ett par shorts och ett linne, utan att kolla ut. Som tur var så var det inte alls kalt! :D 


 



Det var inte förens igår jag fattadeatt jag har sett honnom på riktigt. OMFG är det änd jag kan säga när jag tänker tillbaka.

TILL CAMI: Jag sitter och chattar me båda våra små vänner!! omfg till det också!

Kommentarer

  • Matilda säger:

    gå in och kolla vad du ska göra med mig på torsdag :D vi behöver lite tid själv coh snacka!

    2011-05-24 | 18:52:09
    Bloggadress: http://ponnyprinzarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här: