Malin Nyberg

Julshopping och julklapper!

Kategori: Vardag

God jul i efterskott allesammans! Snart är det nytt år med nya löften. Jag har ett löfte jag SKA hålla och det är att jag ska träna mycket mer. Just nu sitter jag bara hemma som en potatis och tjockar mig med massa onyttigheter. Har faktiskt funderat på att börja skriva en berättelse, en lite längre alltså och ha på en annan blogg.

NU: Mina julklappar..
* Hörlurar till.. ja allt möjligt!
* Smycken, två halsband
* Nässesär (stavning?? Hehe säääämst på att stava..)
* Smink
* Presentkort på hollister
* Ridstrumpor
* Ridhandskar
* Under the mistletoe - skivan - Justin Bieber
* Peeeengaaaar!!!!!! Alltid bra att ha. ;)

Allt jag har köpt på rean hitils...
* Svarta jeans, bikbok - 399kr
* Svart skärp, bikbok - 99kr
* Pyjamas, bikbok - 149kr
* En svart stickad tröja, hm - 99kr
* En grön ruting skjorta, hm - 100kr
* Trosor, hm -30kr
* Lösögonfransar, åhléns - 69kr
* Hollister tjocktröja, hollister  - 379kr
* Fyra stycken linnen i olika färger, JC - 100kr

Det mästa av sakerna var på rean och var därför så billiga.  Hoppas ni också har fyndat massa roligheter! Kvar på min lista står en plattång och något till nyår.

 
Kanske denna??


Kommentarer


Kommentera inlägget här: