Malin Nyberg

Jag vill att ni ska veta en sak..

Kategori: Vardag

 

Igår kväll satt jag och Fanny uppe och snackade om livet och allt möjligt. Och jag insåg en sak.

 

Jag är verkligen glad att jag är jag. Jag vet, det låter helt konstigt. Men jag skulle verkligen aldrig vilja byta bort mitt liv mot någon annans. Jag vet att jag har sagt flera gånger till flera av mina kompisar att jag hatar min familj mm. Men efter att ha fått hört massa sanningar bakom folks familjer så inser jag att jag har det bra. Jag menar mina föräldrar har aldrig bråkat, det är klart dom småtjafsar och så, men aldrig något allvarligt. Jag har aldrig varit med om det, så jag vet inte hur det känns.


När jag var liten så jobbade inte mamma utan hon var hemma och tog hand om oss (barnen) och hjälpte oss med läxor och sådant. Det är jag verkligen jätteglad över. Om han inte hade gjort det så hade jag definitivt inte suttit här. Även fast jag inte får flest mvg, har den nyaste mobilen, ser snyggast ut eller har dom rikaste föräldrarna så är jag inte missnöjd. Det finns verkligen saker som är viktigare. Och för dom som inte får uppleva det, är det synd om. Jag bryr mig inte i fall du köpte den där Abercrombie koftan för 1000kr. Visst, det är kul att du har fått tröjan, men livet är inte till för att säga hur mycket tröjan kostar.


Är verkligen otroligt frustrerad på vissa människor just nu. Hoppas verkligen att folk läste inlägget för jag vet att det finns folk som kan lära sig att livet går inte ut på att alltid ha det nyaste. Tack för mig, hejdå!

Ni ska veta hur mycket ni betyder för mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: