Malin Nyberg

Sommaren 2011

Kategori: Vardag


Sommaren 2011 har varit väldigt fullbokad och intensiv. Resan började på Karlberg med bästa p1! Det var otroligt kul och jag lärde känna många kompisar. Efter ett underbart läger så konfirmerades jag med alla konfirmander.

Efter det så åkte jag till Karlshem.  Sista året (troligtvis) som jag går på läger där. Jag kanske ska åka dit och jobba eller gå på något helgläger. Jag var där med Tilda, Tora och Amanda. Det var askul.  Fick även rida min drömhäst där, han hoppade kanske inte gudomligt, men med bådas hjälp så lyckades vi vinna stilhoppnigen.

Efter det så var det jobb i stallet på listan. Det var slitit men kul.

När jobbandet var klart så tillbringade jag en vecka på landet. Träffade Alicia hela tiden, mina katter hade förvandlats till tigrar, jag provade och rida på Hallstaviks ridskola och framförallt så saknade jag internet där hemma.

Veckan efter så åkte jag med familjen Hamner (Matildas familj!) och Fia ner till lite sol och bad, namnet på staden var Marbella.  Det var Helt otroligt kul! Alla killar som jagade oss (mig och Tilda) och båten som exploderade!!  HAAHAHAHAH!!

När jag kom hem från Spanien så blev jag byxmyndig, träffa alla kompisar, fått hem jordens bästa skiva som var signerad(!!!!!) och så har jag träffat världens snyggaste, sötaste, underbaraste, gulligaste, hetaste,  grymmaste Ulrik Munther.

Min sommar har varit grym. Jag har redan börjat skolan. Men det är inte förens imorgon den börjar ingen, på riktigt. Vi får alla prov och  läxor. FML, tur att jag lyssnar på världens bästa musik så att jag överlever :'). Haha skoja bara.. ;) Hoppas ni har haft en grym sommar!

Jag hade tråkigt en dag på landet.... haha :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: