Malin Nyberg

min dag!

Kategori: Vardag

Idag så var jag i skolan som vanligt. På matten fick jag reda på att jag hade fått vg på matteprovet! Gissa om jag var glad. Efter matten så har vi svenska, idag så skulle vi läsa upp våra hyllningstal. Alla sal var verkligen jättefina och jag blevtåröggd på alla och grät lite också. Innan jag höll mitt tal så var jag jättenervös och jag kunnde knapt göra nåt. Jag brukar vanligtvis inte va det, men dethär var speciellt.

Efter skolan så åkte jag till täby med några. Det va najs. Sen mötte jag ebba, vi gjorde typ iget speciellt där.

Det var typ min dag, mycket känslor på svenskan och nu har jag verkligen uppleft hur det är att vara nervös på riktigt. Jag kunde inte sitta still och blev asosäker och typ skratta åt allt. :S haha.



Juste! Vill bara säga att jag och jenny har samma "favoritartister" ! haha, Ulrik och Justin! yea! (och för er som inte fatta så är det jenny i min klass..) :D

Kommentarer

  • Cami säger:

    hahahahahahhaa, du var så jäkla jobiiiig! Men du gjorde det grymt bra :D påuuuuuuuuss <3<3

    2011-04-05 | 20:38:10
    Bloggadress: http://ppaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: