Malin Nyberg

It's off

Kategori: Vardag

SOm dom flästa kanske vet så är min tandstälning äntligen borta. Igår när jag skulle spänna åt en (trodde jag) så sa min tandläkare att jag fick ta bort den ist! Jag blev typ överlycklig! Det gjorde ganska ont när jag tog bort den men det var helt klart värt det.
Jag fick den 31 augusti och tog bort den 12 april. Jag hade den alltså bara i 224 dagar!! Det kändes verkligen jättekonstigt att äta utan en stor byggställning i munnen. Haha. ;)
Och nu så är mitt liv typ jättebra tänker jag ju! :D Men såklart så hittar dom där envisa tandläkarna på något ennu sämre, så nu måste jag sova med ebn j*vla plast sak i munnen i typ tå år och om jag slarvar med den så måste jag ha tandställning igen. -.- Och inte nog med det! så ska jag ha den i tre dagar i rad, hela dagarna efter jag har fått den och det blit altså fredag, lördag och söndag och det betyder altså att min helg är förstörd! Åååååh vad jobbigt! :( Har oxå världens tandverk från när min tandläkare tog bort tandställningen. Usch till det asså!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: