Malin Nyberg

GALET KUL!

Kategori: Vardag

Pallar inte blogga mer men jag lovade ju karro ett inlägg. Så här är det.

Igår var jag och åt middag med familjen inne i stan. Efter det så åkte jag hem till Tilda där karro (den bästa) och ebba var. Vi chillade galet. Elr det var jättekul!

Som vi alla vet så var jag ju på "never say never" i fredags med cami, och jag måste bara säga att det är sjuukt bra! Jag måste se den igen! Den är ju i 3D så det känns som att man är där och det gör den verkligen så mycket bättre. Det är verkligen så himla sjukt hur snabbt han blev kännd. Och nu förstår jag verkligen hur alla kan säga att ulrik munther är nya justin bieber eftersom att båda är så otroligt charmiga.



Vi saknade dig igår hjärtat!

Kommentarer

  • Danni säger:

    Du är otroligt söt. Haru nån pojkvän?

    2011-11-12 | 21:50:43
  • Danni säger:

    Hej :). Jag skulle jätte gärna vilja lära känna dig och hoppas att du skulle vilja lära känna mig :). Jag blir jätte glad om du svarar.

    2011-11-12 | 21:54:11

Kommentera inlägget här: