Malin Nyberg

Baskettunering!

Kategori: Vardag

Idag hade alla tjejer baskettunering medans killarna var och gjorde simtest.  Mitt lag som jag ver med i hette Slash care (/care). Vi hade planerat jättelänge vad vi skulle va utklädda till (vi var pirater) och jag gick upp nästan halv 6 för att jag skulle hinna fixa min och så. När jag kommer till skolan så fixar vi oss, sminkar och klipper sönder kläder etc. När vi sen ska samlas så visar det sig att i ett annat lag så är dom bara två stycken och det är ju såklart i våran klass. Så någon i vårat lag var tvungen att byta till deras lag, för att vi hade störst lag. Det sög tyckte alla. Alla blev typ jättesura och då var jag snäll och bytte lag till det andra som alla var sjuka i. ( Team awesome hette det) Jag tycker va var gryma även fast vi bara vann 1 match.. Haha, men det var kul att spela mot dom som man var med lija med jämfört med dom som verkligen klassade ut en!



pallade inte ta en annan bild :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: