Malin Nyberg

21/4-2011

Kategori: Hästar

Dagen har jag tillbringat i mon säng och i stallet. Nej, men imorse vakande jag av städarna som kom kl 8 så då gick jag och lade min i soffan och sov där till typ 10. Sen åt jag frukost och sen ville jag inte direkt va hemma med städarna så jag åkte till stallet.Jag tar nämligen had om Karros häst Kaxe. Som man hör på namnet så ör han riktigt kaxig mot andra hästar men jättesnäll när man håller på hed honnom. Idag red jag lite dressyr på Kaxe. Han var ganska stel och stark men efter ett tag så blev han jättemjuk och fin. Jag tror det största knepet med honnom är att hålla koll på yttersidan. Om man har koll på den så går man i form av sig själv. Imorgon blir det lite ridning i hagen för min och Kaxes del. :)
Fina!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: